umowy pracowników

Wspieramy w zmaganiach z formalnościami

Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem stosunku pracy jest podstawowym obowiązkiem każdego pracodawcy. Umowy – wszelkiego typu – wymagają ich fachowego sformalizowania i muszą zawierać zapisy odwołujące się do Kodeksu Pracy. Obowiązek pilnowania ich zgodności z prawem spoczywa w głównej mierze na pracodawcy. To spora odpowiedzialność, którą Soluma TAX chce zdjąć z Państwa barków.

Umowy pracowników są sporządzane w różnej formie, w zależności od rodzaju stosunku pracy, stanowiska, okresu obowiązywania. W każdym przypadku zapisy dokumentu muszą być zgodne z obowiązującymi w Polsce regulacjami. Oczywiście w umowie należy zawrzeć informacje na temat wynagrodzenia, zakresu wykonywanych obowiązków, okresu wypowiedzenia. Jakość umowy dużo mówi o profesjonalizmie firmy. Pamiętajmy też, że źle sporządzony dokument może być podstawą do dochodzenia roszczeń przed sądem przez pracownika. To potencjalne źródło poważnych problemów.

Nie ma żadnych wątpliwości, że przygotowywanie umów dla pracowników należy powierzyć specjalistom. Jeśli nie zatrudniają Państwo wykwalifikowanej kadrowej proponujemy skorzystanie z naszego doświadczenia. Soluma TAX sporządzi dla Państwa bardzo szczegółowe umowy i dopilnuje, aby ich zapisy były w pełni zgodne z przepisami. Możemy również w Państwa imieniu wysłać je do pracowników oraz pilnować terminu ich obowiązywania.

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.