kartoteki pracowników

Natychmiastowy dostęp do bardzo ważnych dokumentów

Soluma TAX gwarantuje Państwu pełną obsługę wszelkich spraw związanych z zatrudnianiem ludzi. Jednym z elementów tego wsparcia jest prowadzenie kartotek pracowników. To niezbędny obszar funkcjonowania przedsiębiorstwa, który wymaga skrupulatności i pełnego uporządkowania.

Obowiązek prowadzenia kartotek pracowników nakłada na pracodawcę Kodeks Pracy. Przedsiębiorca musi dokumentować i przechowywać wszelkie akta osobowe zatrudnionych oraz związane ze stosunkiem pracy. Jest to konieczne bez względu na formę prowadzonej działalności i liczbę pracowników zatrudnionych w firmie.

Kartoteki pracownicze muszą być prowadzone w taki sposób, aby mogły mieć znaczenie dowodowe w przypadku ewentualnych sporów o roszczenia ze stosunku pracy. Będą niezbędne w celu wykazania, jakie świadczenia otrzymywał pracownik i w jakim zakresie. Jest to swego rodzaju ubezpieczenie dla każdego pracodawcy.

Soluma TAX jest dla Państwa gwarancją fachowego i skrupulatnego prowadzenia kartotek pracowników. Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasz profesjonalizm.

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.